Folosim o politica de confiden?ialitate ?i cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experien?a posibila pe site-ul nostru web. – vezi aici.
Prin utilizarea site-ului nostru web, sunte?i de acord cu stocarea cookie-urilor ?i cu politica noastra de confiden?ialitate pe dispozitivul dvs. Am inteles!

mallbg.ro este un site web specializat în marketing și vânzări online. Este axat în principal pe consumabile și întreaga gamă de periferice pentru computere, hardware și o mare varietate de produse casnice și IT din sectorul nostru Acasă. Ofertele noastre de produse sunt clasificate în categorii separate cu caracteristici similare. Produsele pe care le oferim conțin informații complete și imagini ale articolului. Prețul cotat este per bucata (articol), iar toate prețurile afisate pe site sunt finale și includ TVA. Prețul produselor nu include un preț de transport.

Prețul de livrare este calculat automat la comanda unui produs și include TVA. Puteți comanda făcând clic pe butonul verde „Cumpărați” din ofertă.

Pentru comoditatea dvs, cumpărăturile la mallbg.ro nu sunt supuse înregistrării obligatorii și puteți face comanda dvs. fără a va inregistra.

În timpul comenzii în sine, precum și ulterior, clientul se poate înregistra. Acest lucru vă asigură că datele dvs. vor fi stocate în sistemul nostru și vor fi încărcate automat la următoarea dvs. comandă.

În ambele cazuri, clientul este obligat să furnizeze detalii corecte pentru livrare. Datele care trebuiesc completate sunt următoarele:

  • Nume - Numele complete ale persoanei care va primi livrarea
  • Oraș - Orașul în care urmează să se facă livrarea
  • Adresa - Adresa de livrare exactă
  • Telefon - număr de telefon pentru contactare client
  • E-mail - e-mail pentru a contacta clientul
  • Date facturate - dacă clientul dorește factura.
Indicarea datelor incorecte sau incomplete face ca anularea comenzii să nu fie livrată.

Urmați solicitările pentru comenzile dvs. sau nu vă vor suna la numărul de telefon specificat, pentru recomandare sau clarificare.-Urmați solicitările pentru comenzile dvs. sau sunati la numărul de telefon specificat, pentru recomandare sau clarificare.

• De fiecare dată când faceți clic pe butonul „Cumpărați”, adăugați automat 1 buc. cantitatea articolului din „Coșul de cumparaturi”. Coșul este situat în colțul din dreapta sus al site-ului. Cu excepția cazului în care clientul a introdus anterior o altă cantitate în câmpurile specificate.

• Puteți deschide oricând „Coșul de cumparaturi ” în orice moment. Vei vedea apoi produsele selectate pentru Coșul tău. În această pagină puteți modifica numărul fiecărui produs selectat prin ajustarea numărului din câmpul „Număr”. Puteți elimina un produs din „Coșul de cumparaturi” apăsând butonul „Șterge”.

Telefon pentru comenzi 0739841382, 0739841371

Comanda prin telefon este cea mai convenabilă pentru clienți. Se întâmplă după ce clientul dictează numerele de catalog ale produselor pe care le-a ales (numerele roșii sub prețul produsului) sau le numește, precum și datele necesare pentru livrare. Operatorul va calcula valoarea comenzii și a costului de livrare în timp ce clientul este încă pe linie. Pentru acest tip de comandă, nu este necesar ca clientul să primească un apel de confirmare.

  1. RAMBURS:
    Plata prețului cuvenit al articolelor și a costurilor de livrare, la primirea de către client, pot fi, de asemenea, acceptate de către o terță parte în numele clientului.
  2. TRANSFER BANCAR
    Plata prețului cuvenit al articolelor și al costului de livrare se face în avans prin transfer bancar către un cont. Livrarea se va face după primirea transferului bancar.
    Banii sunt transferați în contul:
    Companie - MOLBG COM EOOD
    Banca: Icard LTD
    BIC/ SWIFT: INTFBGSFXXX
    IBAN: BG21INTF40012024692980
  3. Plata prin payPal.com
    Pași de cumpărături:
    • După ce ați selectat produsul (produsele) și ați completat datele de livrare, sistemul vă autorizează să alegeți o formă de plată.
    • Alegeți o metodă de plată din payPal.com din meniu
    • După conformarea comenzii dvs., veți fi transferat pe pagina web payPal.com unde veți putea efectua plata
    • După o plată reușită, veți fi redirecționat înapoi către mallbg.ro.
    • Comanda dvs. este primită de noi, indiferent dacă plata este făcută sau nu. Dacă aveți o problemă de plată sau dacă doriți să plătiți prin alte mijloace, vă rugăm să ne contactați.
    • Așteptați-vă la un apel de transportator pentru a specifica timpul de livrare al produsului achiziționat.
  4. Plata prin card credit/debit

    Acceptăm următoarele tipuri de carduri: MasterCard, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.
    Suma maximă a tranzacției este de 5 000 EUR.

    Pași de cumpărături:
    • După ce ați selectat produsul (produsele) și ați completat datele de livrare, sistemul vă autorizează să alegeți o formă de plată.
    • Alegeți din meniu metoda de plată "Prin carta de debit sau carta de credit"
    • După confirmarea comenzii, veți fi transferat pe pagina de plată UBB unde veți efectua plata.
    • Dacă sunteți înregistrat în schemele de autentificare VISA sau MasterCard SecureCode, se deschide o pagină de autentificare a Băncii Publisherului unde introduceți parola de autentificare
    • După o plată reușită, veți fi redirecționat înapoi către mallbg.ro unde puteți tipări o notă de tranzacție dacă aceasta a avut succes
    • Comanda dvs. este primită de noi, indiferent dacă plata este făcută sau nu. Dacă aveți o problemă de plată sau dacă doriți să plătiți prin alte mijloace, vă rugăm să ne contactați.
    • Așteptați-vă la un apel telefonic pentru a specifica timpul de livrare al produsului achiziționat.
Toate prețurile sunt în lei cu TVA.

Articolele comandate sunt livrate la adresa indicată de client.

Acceptarea se face de către client sau de o terță parte în numele său

Comenzile sunt livrate la timp și la prețuri după cum urmează:

  1. Livrările de bunuri pentru Sofia se fac în aceeași zi sau până la 1 zi lucrătoare la un preț de - 4,00 BGN. Indiferent de cantitatea, greutatea sau volumul articolelor.
  2. Livrarea articolelor către toate celelalte așezări se face în 2 zile lucrătoare la prețurile companiei de curierat Econt.
  3. mallbg.ro nu garantează în mod explicit disponibilitatea mărfurilor la momentul finalizării comenzii! În caz de disponibilitate epuizată, vă vom contacta.
  4. Contactăm fiecare client pentru a confirma comanda și pentru a-i notifica disponibilitatea articolelor comandate și data executării comenzii.

Perioada de garanție a produselor este declarată separat pentru fiecare produs.

Clientul primește, împreună cu articolele, un card de garanție, cu ajutorul căruia își poate exercita drepturile de garanție până la expirarea acestuia.

Deteriorarea produselor de garanție este reparată de serviciul autorizat de la furnizor. Dacă există o problemă cu un produs și acesta nu poate fi reparat, acesta este înlocuit cu unul nou. Dacă produsul nu este în producție, acesta este înlocuit cu unul similar, dar nu cu parametri mai slabi decât produsul defect.

Perioada de garanție pentru consumabile pentru imprimante, lămpi pentru proiector, baterii UPS poate fi diferită de garanția dispozitivului în funcție de durata de consum a consumatorului.

Garanția poate fi refuzată în următoarele cazuri: manipulare si functionare incorectă, urme de apa sau interventii asupra produsului, suflare, aruncare sau lovire, repararea pe cont propriu sau folosirea aparatului în mod necorespunzator , încercarea de a-l repara într-un atelier neautorizat de către producător.

Garanția pentru dispozitivele UPS poate fi refuzată dacă nu sunt utilizate în scopul lor, de exemplu: pornirea pompelor, echipamentelor de sudare, utilajelor industriale și a oricăror altor dispozitive cu un consum mare de energie!

Termeni si conditii garantie :

  1. Perioada de garanție curge de la data achiziționării produselor de către CLIENT, perioada minimă de garanție este de 24 de luni.
  2. Numărul și echipamentul produselor sunt verificate la primire. Returnările nu sunt acceptate ulterior.
  3. Dacă în perioada de garanție produsul hardware prezintă un defect, FURNIZORUL își asumă garanția pentru repararea sau înlocuirea hardware-ului. Produsul este înlocuit cu unul nou sau similar, care are funcții aproximativ aceleași cu produsul înlocuit.
  4. Serviciul de garantie este efectuat doar de către un atelier autorizat de importator, în cazul în care există probleme cauzate de defecte ale clientului si daune mecanice, FURNIZORUL nu isi asumă responsabilitatea și incheie intretinerea garantiei.
  5. Clientul este obligat să prezinte produsul în pachetul său complet la cerere.
  6. Garanția expiră și în cazul:
    • Funcționare și depozitare incorecte.
    • Defecțiuni electrice și șocuri electrice.
    • folosire incorectă pentru lucrări sau întreținere.
    • Forță majoră.

Dacă apare o problemă de garanție: contactați mallbg.ro pentru asistență și, dacă este necesar, consultați cel mai apropiat centru de service autorizat de importator. Acest card de garanție este, de asemenea, emis într-o versiune electronică pe care clientul o primește pe e-mail. Dacă cardul de garanție este pierdut, garanția nu expiră și serviciul de garanție nu poate fi refuzat. Informații obligatorii în conformitate cu acoperirea teritorială PPA: Republica Bulgaria În temeiul art. 119 din PPA (Acordul de cumpărare a energiei electrice), indiferent de garanția comercială, Vânzătorul este responsabil pentru lipsa de conformitate a articolelor de consum cu contractul de vânzare în cadrul garanției conform art. 112-115; Artă. 112. (1) În cazul nerespectării articolelor de consum cu contractul de vânzare, consumatorul are dreptul să depună o cerere, solicitând vânzătorului să aducă elementele în conformitate cu contractul de vânzare. În acest caz, consumatorul poate alege între repararea produselor sau înlocuirea cu altele noi, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau remediul ales de acesta este disproporționat față de celălalt. (2) Se consideră că un remediu pentru consumator este disproporționat dacă utilizarea acestuia impune vânzătorului costuri nerezonabile în comparație cu cealaltă modalitate de compensare, ținând cont de: 1. valoarea articolelor de consum dacă nu există lipsa nerespectării; 2. semnificația nerespectării; 3. capacitatea de a oferi consumatorului o altă formă de compensare care nu este asociată cu inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 113. (1) (Nou, SG nr. 18/2011) În cazul în care articolele de consum nu sunt conforme cu contractul de vânzare, vânzătorul este obligat să îl aducă în conformitate cu contractul de vânzare. (2) (Enumerată la Alineatul (1) SG 18/11) Adunarea articolelor de consum în conformitate cu contractul de vânzare se face în termen de o lună de la depunerea cererii de către consumator. (3) (Renumerată la Paragraful (2), modificat, SG nr. 18/2011) După expirarea termenului prevăzut la alin. 2 consumatorul are dreptul să anuleze contractul și să i se ramburseze suma plătită sau să solicite reducerea prețului bunurilor de consum conform art. 114. (4) (Renumerată la Paragraful 3), SG nr. 18/2011) Aducerea articolelor de consum în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru consumator. El nu datorează niciun cost pentru transportul bunurilor sau materialelor de consum și al forței de muncă aferente reparației și nu ar trebui să sufere niciun inconvenient semnificativ. (5) (Paragraful anterior 4, SG nr. 18/2011) Consumatorul poate solicita, de asemenea, daune-interese pentru prejudiciul suferit ca urmare a nerespectării. Art. 114. (1) În cazul nerespectării articolelor de consum cu contractul de vânzare și atunci când consumatorul nu este satisfăcut de soluționarea creanței în temeiul art. 113, el are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni: 1. rezilierea contractului și rambursarea sumei plătite de acesta; 2. reduce prețul. (2) Consumatorul nu poate solicita rambursarea sumei plătite sau reducerea prețului bunurilor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu una nouă sau să repare bunurile în termen de o lună de la solicitarea consumatorului. (3) Consumatorul nu poate solicita rezilierea contractului dacă neconformitatea articolelor de consum cu contractul este nesemnificativă. (4) Comerciantul este obligat să satisfacă o cerere de reziliere a contractului și să restituie suma plătită de consumator atunci când, după ce a rezolvat/reparat trei reclamații către consumator, prin repararea acelorași articole în termenul garanției în temeiul art. 115, apare o neconformitate ulterioară a mărfurilor cu contractul de vânzare. Artă. 115. (1) Consumatorul își poate exercita dreptul în temeiul acestei secțiuni în termen de doi ani de la livrarea articolelor de consum. (2) Termenul prevăzut la alin. 1 încetează să curgă în timpul necesar pentru repararea sau înlocuirea produsului de consum sau pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului. (3) Exercitarea dreptului consumatorului conform alin. 1 nu este obligat de niciun alt termen pentru a acționa altfel decât termenul prevăzut la alin. 1.

Conform art. 55 și art. 57 din CPA: Toate produsele legate de sanatatea sau igiena personala a consumatorilor / descrise în detaliu mai jos / pot fi returnate in termenul prevazut pentru retragerea din contractul de vanzare incheiat la distanta, numai daca nu sunt utilizate si au acelasi ambalaj (toate etichetele si autocolantele din fabrica trebuie sa fie pe produs) cu care au fost primite si acesta este neimprimat. Aceasta include toate articolele din urmatoarele categorii:

  • Parfumuri
  • Produse cosmetice si de ingrijire personala pentru barbati si femei
  • Aparate si accesorii pentru ingrijire personala si sanatate
  • Tigari electronice
  • Epilatoare si aparate de ras faciale
  • Placi de par
  • Uscatoare de par
  • Ondulatoare de par
  • Demachiante faciale
  • Masini de ras / tuns electrice
  • Aparate de tuns
  • Ingrijirea gurii: Periute de dinți electrice, dusuri bucare/orale si accesorii
  • Lenjerie de corp
  • Toate produsele din categoria SEX SHOP 18

Nu este supus returnarii sau inlocuirii:

  1. Produse cu echipamente lipsa sau deteriorate, cum ar fi accesorii si pachete, cutii, folie de protectie, brosuri, discuri, plicuri, brosuri, materiale promotionale etc.
  2. La returnarea sau inlocuirea dispozitivelor și consumabilelor (cum ar fi imprimante, dispozitive multifuncționale si consumabile pentru imprimanta), beta.mallbg.ro isi rezerva dreptul de a devaloriza / pretul produsului / produselor.
  3. Produsul software achizitionat nu poate fi returnat.

In cazul in care aveti nevoie de mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati.

Soluționarea online a litigiilor

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte

Formular Reclamatii

Anpc

Legea privind protecția consumatorului:
Condiții de garanție:

 Perioada de garanție curge de la data achiziționării produselor de către CLIENT, perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Numărul și echipamentul produselor sunt verificate la primire. Returnările nu sunt acceptate ulterior. Dacă în perioada de garanție produsul hardware prezintă un defect, FURNIZORUL își asumă garanția pentru repararea sau înlocuirea hardware-ului. Produsul este înlocuit cu unul nou sau similar, care are funcții aproximativ aceleași cu produsul înlocuit
.Serviciul de garanție este efectuat doar de către un atelier autorizat de importator, în cazul în care există probleme cauzate de defectarea clientului și daune mecanice, FURNIZORUL nu își asumă

responsabilitatea și încetează întreținerea garanției. Clientul este obligat să prezinte produsul în pachetul său complet la cerere. Garanția expiră și în cazul: Funcționare și depozitare incorecte. Defecțiuni electrice și șocuri electrice. Pregătire incorectă pentru lucrări sau întreținere. Forță majoră

Dacă apare o problemă de garanție: contactați mallbg.ro pentru asistență și, dacă este necesar, consultați cel mai apropiat centru de service autorizat de importator. Această carte de garanție este emisă și într-o versiune electronică pe care clientul o primește pe e-mailul său. Dacă cardul de garanție este pierdut, garanția nu expiră și serviciul de garanție nu poate fi refuzat. Informații obligatorii în conformitate cu acoperirea teritorială PPA: Republica Bulgaria În temeiul art. 119 din PPA (Acordul de cumpărare a energiei electrice), indiferent de garanția comercială, vânzătorul este responsabil pentru lipsa de conformitate a articolelor de consum cu contractul de vânzare în cadrul garanției conform art. 112-115; Art. 112.
(1) În cazul nerespectării articolelor de consum cu contractul de vânzare, consumatorul are dreptul să depună o cerere, solicitând vânzătorului să aducă obiectele în conformitate cu contractul de vânzare. În acest caz, consumatorul poate alege între repararea produselor sau înlocuirea cu altele noi, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau remediul ales de acesta este disproporționat față de celălalt. (2) Se consideră că un remediu pentru consumator este disproporționat dacă utilizarea acestuia impune vânzătorului costuri nerezonabile în comparație cu cealaltă cale de compensare, ținând cont de: 1. valoarea articolelor de consum dacă nu există lipsa nerespectării; 2. semnificația nerespectării; 3. capacitatea de a oferi consumatorului o altă formă de compensare care nu este asociată cu inconveniente semnificative pentru consumator. Artă. 113.
(1) (Nou, SG nr. 18/2011) În cazul în care articolele de consum nu sunt conforme cu contractul de vânzare, vânzătorul este obligat să îl aducă în conformitate cu contractul de vânzare. (2) (Renumerată la Alineatul (1) SG 18/11) Aducerea articolelor de consum în conformitate cu contractul de vânzare se face în termen de o lună de la depunerea cererii de către consumator. (3) (Renumerată la Alineatul (2), modificat, SG nr. 18/2011) După expirarea termenului prevăzut la alin. 2 consumatorul are dreptul să anuleze contractul și să i se ramburseze suma plătită sau să solicite reducerea prețului bunurilor de consum conform art. 114. (4) (Enumerată la Paragraful 3), SG nr. 18/2011) Aducerea articolelor de consum în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru consumator. El nu datorează niciun cost pentru transportul bunurilor sau materialelor de consum și al forței de muncă aferente reparației și nu ar trebui să sufere niciun inconvenient semnificativ.
(5) (paragraful anterior 4, SG nr. 18/2011) Consumatorul poate solicita, de asemenea, daune-interese pentru prejudecăți suferite ca urmare a nerespectării. Art. 114. (1) În cazul nerespectării articolelor de consum cu contractul de vânzare și atunci când consumatorul este satisfăcut de rezoluția creanței în temeiul art. 113, el este potrivit pentru a permite un mandat între unul dintre alte opțiuni: 1. rezilierea contractului și rambursarea sumei plătite de acest lucru; 2. reduceți nevoile. (2) Consumatorul nu poate solicita rambursarea sumei plătite sau reducerea timpului când este necesar să se înlocuiască bunurile de consum cu o nouă sau să repare bunurile în termen de lună a cererii consumatorului. . (3) Consumatorul nu poate solicita rezilierea contractului dacă neconformitatea articolelor de consum cu contractul este nesemnificativă. (4) Comerciantul este obligat să satisfacă o cerere de reziliere a contractului și să restituie suma plătită de consumator atunci când, după ce a satisfăcut trei reclamații către consumator, prin repararea acelorași articole în termenul garanției în temeiul art. 115, apare o neconformitate ulterioară a mărfurilor cu contractul de vânzare. Artă. 115
(1) Consumatorul poate exercita rapid în temeiul următorilor secțiuni în termeni de doi ani ai articolului de livrare a consumului. (2) Termenul de tratament la alin. 1 încărcătoare trebuie să curgă în timpul necesar pentru repararea sau înlocuirea produsului pentru consum sau pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluții de rezolvare a litigiului. (3) Exercitarea dreptului consumatorului conform alin. 1 nu este obligatoriu de la niciun alt termen pentru a acționa altfel în termeni termici pentru alin. 1.

Pentru comoditatea dvs., cumpărăturile la mallbg.ro nu sunt supuse înregistrării obligatorii. După ce ați făcut alegerea, puteți face clic pe butonul „Comandă rapidă”. Apoi veți introduce doar datele necesare. Acestea nu vor fi stocate la noi și va trebui să efectuați aceeași nouă operație data viitoare.

Când faceți cumpărături cu o înregistrare, utilizatorul are avantajul că, odată ce își introduce datele, această acțiune garantează că datele sunt stocate și completate automat la următoarea achiziție.

Înregistrarea unui nou utilizator se face din câmpul de înregistrare din mijlocul superior al ecranului. La înregistrare, clientul selectează un nume de utilizator unic și o parolă pentru care a fost atribuită stocarea.

Informațiile personale furnizate pentru înregistrarea dvs. vor fi utilizate în conformitate cu cerințele legale din țară, iar furnizarea dvs. este în întregime voluntară.

mallbg.ro se angajează să nu dezvăluie informații personale utilizatorilor terților.

Prin furnizarea adresei dvs. de e-mail atunci când achiziționați de pe site-ul nostru web, vă abonați automat pentru a primi promoții la zi de e-mail. Puteți înceta oricând acest abonament de la acest link."

8. Protecția datelor de tranzacție

Pentru a vă împiedica să folosiți greșit plata cu cardul Visa sau MasterCard, aplicăm cele mai bune practici recomandate de organizațiile internaționale de carduri:

  • Securitatea introducerii și transferului datelor de card este asigurată prin utilizarea protocolului SSL pentru a cripta conexiunea dintre serverul nostru și pagina de plăți a băncii noastre de prelucrare
  • Autenticitatea cardului dvs. este verificată prin introducerea unui cod de securitate (CVV2)

În plus, pentru identificarea dvs. ca deținător de card, serverul de plată pentru comerțul electronic al băncii noastre de service acceptă-comerțul electronic al băncii noastre pentru prelucrare acceptă schemele de autentificare ale organizațiilor internaționale de carduri - Verificat de VISA și MasterCard SecureCode, în cazul în care sunteți înregistrat să le utilizați.

9. Soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor

Autoritatea alternativă de soluționare a litigiilor pentru consumatori (APC) este un organism, indiferent de numele său, care este stabilit, este angajat permanent în soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și este inclus în lista de la art. 181 PPL. Autoritățile recunoscute ca entități APC pe teritoriul Republicii Bulgaria sunt aprobate printr-un ordin al ministrului Economie. APC în care intrăm este Comisia pentru protecția consumatorilor, Sofia 1000, Piața Slaveykov 4A, tel. 02/9330 517.

Disputele pot fi soluționate și prin intermediul platformei europene de soluționare a disputelor online (OPC)

10. Cookie-uri și politica de confidențialitate (COOKIES)

COOKIES

Pentru a vă asigura că primiți cele mai relevante informații și cele mai bune servicii, atunci când vizitați site-ul nostru, informațiile și datele vor fi colectate prin utilizarea cookie-urilor. Acest lucru ne ajută (precum și alți terți autorizați) să vă oferim o experiență personalizată atunci când vizitați Site-urile noastre. De asemenea, ne permite să ne îmbunătățim serviciile și să ne asigurăm că veți găsi cu ușurință ceea ce căutați.

1. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-urile sunt fișiere cu informații stocate pe hard disk-ul computerului dvs., care înregistrează modul în care navigați pe un site web, astfel încât atunci când îl vizitați din nou, vă prezintă câteva opțiuni bazate pe informațiile stocate de la ultima vizită. Cookie-urile pot fi utilizate atât pentru analiza traficului, cât și pentru publicitate și marketing.

Cookie-urile sunt utilizate de majoritatea site-urilor web și nu dăunează sistemelor de operare.

Cookie-urile sunt:

  • Cookie-uri de sesiune: acestea sunt stocate pe computer doar în timpul sesiunii web și sunt șterse automat atunci când închideți browserul - stochează un ID de sesiune anonim care vă permite să navigați pe site fără a fi nevoie să vă conectați la fiecare pagină și să nu colectați informații personale de pe computer.
  • Cookie-uri permanente: un cookie persistent este stocat ca fișier pe computer și rămâne acolo pana când închideți browserul web. Cookie-ul poate fi citit de pe site-ul care l-a creat atunci când îl vizitați din nou.

Cookie-urile pot fi, de asemenea, clasificate astfel:

  • Cookie-uri necesare: Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a putea utiliza site-ul în mod eficient, cum ar fi atunci când achiziționați un produs și / sau serviciu și, prin urmare, nu pot fi excluse. Fără aceste cookie-uri, serviciile disponibile pentru dvs. pe site-ul nostru nu pot fi furnizate. Aceste cookie-uri nu colectează informații pe care să le utilizați pentru marketing sau pentru a vă aminti unde să accesați internetul.
  • Cookie-uri funcționale: aceste cookie-uri ne permit să monitorizăm și să îmbunătățim performanțele site-ului nostru. Ele ne permit să urmărim vizitele, să identificăm sursele de trafic și să vedem ce părți ale site-ului sunt cele mai populare.
  • Cookie-uri de marketing: Aceste cookie-uri vor trece pe site-ul nostru din lista noastră de corespondență. Acestea pot fi utilizate de aceste companii în scopul creării unui profil al intepetelor Bașehit și permit invocarea în afara aparatului. Acestea sunt realizate printr-o operație Bashi și o operație identificabile unic.

Folosim următorul software pentru publicitate, informații și marketing!

Politica de Confidențialitate

1. GDPR

2. Începând cu 25 mai 2018, în Bulgaria este pus în aplicare un Regulament general privind protecția datelor (GDPR).

2. Datele pe care le prelucrăm și le colectăm

Informațiile personale sunt orice informații care pot fi identificate de o persoană.

Detalii despre client: numele dvs., detaliile de facturare și adresa de facturare, adresa de expediere, adresa de e-mail, numărul de telefon, statistici pentru achizițiile dvs. și multe altele.

Datele utilizatorului. Acestea includ informații despre modul în care utilizați site-ul nostru web și alte servicii online, împreună cu orice informații pe care le postați pe site-ul nostru sau prin alte servicii online. Procesăm aceste date pentru a ne asigura că vă oferim conținut relevant.

Date confidențiale: nu colectăm informații confidențiale despre dvs.

Date de comunicare: Acestea sunt mesaje (comunicare) pe care ni le trimiteți: chat, e-mail, mesaj sau mesaje de social media sau alt tip de mesaj trimis.

Date tehnice: adresa dvs. IP, detaliile de conectare, detaliile browserului dvs., durata vizitelor pe pagini pe site-ul nostru, vizualizările paginii și căile de navigare, detalii despre numărul de vizite pe site-ul nostru.

Date de marketing: include date referitoare la preferințele dvs. pentru primirea informațiilor de marketing de la noi și terți

3. 4. Terți

5. Confirmând „TERMENII GENERI” ai MALLBG, sunteți de acord să primiți informații Viber, SMS și e-mail și mesaje de marketing.

6. Putem primi date de la terți precum:

4. Împărtășirea informațiilor dvs. personale

12. Putem împărtăși informațiile dvs. personale cu următoarele părți:

  • Companii de curierat;
  • Furnizori de servicii, administrare, contabilitate.
  • Organisme guvernamentale care ne solicită să raportăm procesele de procesare
Solicităm tuturor părților terțe cărora le transferăm datele să respecte securitatea datelor cu caracter personal și să le trateze în conformitate cu legea.

5. Securitatea datelor

Pentru a vă proteja împotriva fraudei de plată cu Visa sau MasterCard, aplicăm cele mai bune practici recomandate de organizațiile internaționale de carduri:

  • Securitatea introducerii și transmiterii datelor cardului este asigurată prin utilizarea protocolului SSL pentru a cripta conexiunea dintre serverul nostru și pagina de plăți a băncii noastre de servicii.
  • Autenticitatea cardului dvs. este verificată prin introducerea unui cod de securitate (CVV2)
În plus, pentru a vă identifica ca deținător de card, serverul nostru de plăți de e-commerce bancar acceptă organizațiile internaționale de carduri verificate de sistemele de autentificare VISA și MasterCard SecureCode dacă sunteți înregistrat pentru a le utiliza.

6. Drepturile tale

Aveți drepturi asupra datelor dvs. personale în conformitate cu legile privind confidențialitatea: consultați mai multe despre aceste drepturi la următoarea adresă: https://www.cpdp.bg/?p=rubric&aid=2

mallbg.ro este marcă înregistrată.